Šajā lapā jūs atradīsiet atbildes uz bieži uzdotajiem jautājumiem. Ja pēc BUJ izlasīšanas jums joprojām ir jautājumi par mūsu produktiem vai pakalpojumiem, lūdzu, sazinieties ar mūsu klientu apkalpošanas dienestu. Kontaktus var atrast kontaktinformācijas lapā!
Saņēmāt pasūtījumu, bet trūka kāda no pasūtītajām precēm?
Iespējams, ka preces tika nosūtītas vairākos sūtījumos, tādā gadījumā drīzumā tiks saņemts arī otrs sūtījums. Lai iegūtu plašāku informāciju, sazinieties ar mūsu klientu atbalsta dienestu!
Kādas ir preču piegādes izmaksas?
Preču piegādes izmaksas ir atkarīgas no preču svara un paku skaita. Precīza cena būs redzama iepirkumu grozā.
Cik drīz tiks piegādātas manas preces?
Parasti piegādes laiks ir norādīts produkta aprakstā Medifum.lv e-veikalā.
Kur ir mans sūtījums?
Ja piegādes laiks ir pagājis vai jūs vienkārši interesē pasūtījuma statuss, lūdzu, sazinieties ar mums pa e-pastu info@medifum.lv vai steidzamu jautājumu gadījumā zvaniet +371 63 479 899.
Es nosūtīju e-pastu, bet vēl neesmu saņēmis atbildi?
Uz e-pasta vēstulēm darba dienās tiek atbildēts pēc iespējas ātrāk, bet steidzamu jautājumu gadījumā klientu atbalsts ir pieejams pa tālruni +371 63 479 899.
Pasūtītā prece nav man piemērota?
Medifum.lv e-veikalā klientiem atgriešana vienmēr ir bez maksas! Ja preces kāda iemesla dēļ jums nav piemērotas, lūdzu aizpildiet atteikuma veidlapu, kas atrodama šeit!
Vai preces, kuras tiek pārdotas komplektā, ir iespējams arī iegādāties atsevišķi?
Ja prece nav pieejama atsevišķi mūsu interneta veikalā, to var iegādāties tikai komplektā.
Vai jūsu produkti ir augstas kvalitātes?
Kā visuzticamākais pārdevējs tirgū mēs pastāvīgi izturam veiktās medicīnas preču pārbaudes un arī paši laboratorijās pārbaudām visas preces, ko pārdodam. Varam apliecināt, ka mums pieejamie individuālie aizsardzības līdzekļi atbilst prasībām un ir izgājuši nepieciešamās pārbaudes.