Pirkšanas un pārdošanas nosacījumi - Medifum

1. GALVENĀ INFORMĀCIJA

1.1. Atbildēšanas laiks uz vēstulēm ir līdz 3 darba dienām. Ja Jums ir kādi jautājumi vai vēlaties uzzināt par pasūtījumu, lūdzu, sazinieties ar klientu apkalpošanas dienestu.

1.2 Maksājumi tiek pieņemti EUR valūtā.

2. PASŪTĪŠANA

2.1. Jūs varat pasūtīt preces no mūsu interneta veikala bez reģistrācijas, taču reģistrētiem lietotājiem var attiekties papildu priekšrocības. Sistēma ir droša un ērti lietojama, un Jūsu personas dati ir aizsargāti.

2.2. Lai veiktu pasūtījumu, Jums ir jāveic šādas darbības: 1.) Pievienojiet atbilstošo preci(-es) iepirkumu grozam. 2.) Dodieties uz iepirkumu grozu, noklikšķinot uz iepirkumu groza pogas lapas augšpusē. 3.) Aizpildiet nepieciešamos laukus, izvēlieties atbilstošu piegādes un apmaksas veidu. 4.) Izlasiet pirkšanas un pārdošanas noteikumus, un, ja Jūs piekrītat, sniedziet savu piekrišanu. 5.) Noklikšķiniet uz pogas “Veikt pasūtījumu” un veiciet maksājumu par savu pasūtījumu. Tagad Jums tikai jāgaida, kad pa e-pastu tiks saņemts pasūtījuma apstiprinājums un pasūtījums tiks apstrādāts.

3. MAKSĀJUMS

3.1. Pēc pirkuma apmaksas noteikti nospiediet pogu “Atpakaļ pie tirgotāja”.

3.2. Mūsu vietnē varat ātri un droši samaksāt par savu pasūtījumu, izmantojot banku saites un Paypal.

3.2.1. Mēs atbalstām šādas banku saites: Swedbank, SEB, Luminor, Citadele un Revolut. Maksājumu starpniecību nodrošina Montonio Finance.

3.3. Pasūtījums tiks apstrādāts, tiklīdz Jūsu veiktais maksājums būs 100% saņemts norēķinu kontā.

3.4. Ar maksājumiem saistītās pakalpojuma maksas sedz pircējs.

4. PIEGĀDE

4.1. Kad būsiet sekmīgi samaksājis par preci, saņemsiet e-pasta vēstuli ar paziņojumu “Pasūtījums apstiprināts” un detalizētu informāciju. Ja neesat saņēmis šo e-pastu, noteikti sazinieties ar klientu apkalpošanas dienestu. Pēc tam Jūsu pasūtījums tiks apstrādāts. Kad preces būs iepakotas, tās tiks nosūtītas Jums, un Jūs nekavējoties saņemsiet e-pastu ar paziņojumu “Jūsu pasūtījums ir nosūtīts”.

4.1.1. NB! Svētku dienās sūtīšana/saņemšana nenotiek.

4.2. Precīzus un aktuālus piegādes veidus un to izmaksas varat atrast Piegādes informācijas lapā. Atsauce: Informācija par piegādi

4.3. Gadījumā, ja klients nesaņem/neizņem sūtījumu laikā un tas tiek nosūtīts atpakaļ Medifum Group OÜ, klients ir atbildīgs par izmaksām, kas saistītas ar sūtījuma atgriešanu, un, ja vēlas, par atkārtotas piegādes izmaksām.

5. ATTEIKŠANĀS TIESĪBAS

5.1. Pircējam ir tiesības atkāpties no līguma un apmainīt vai atgriezt pasūtītās preces 14 dienu laikā no pasūtītās preces saņemšanas, nenorādot iemeslu. Atteikšanās no līguma gadījumā klientam prece ir jāatgriež nekavējoties, bet ne vēlāk kā 14 dienu laikā.

5.2. Preces var testēt un pārbaudīt, lai pārliecinātos par to piemērotību vai nepiemērotību, taču pārbaudes laikā jānodrošina, ka preces un to iepakojums tiek ietekmēti/lietoti pēc iespējas mazāk. Testēšana nozīmē preces izmēģināšanu, kas līdzvērtīga mazumtirdzniecības uzņēmumos lietošanai/mērīšanai pirms iegādes.

5.3. Atgrieztajam produktam jābūt oriģinālajā iepakojumā, ar oriģinālo marķējumu un tādā pašā stāvoklī, kādā tas tika piegādāts klientam. Ja preces iepakojumu ir iespējams atvērt, nesabojājot iepakojumu, klients apņemas atvērt to nesabojājot iepakojumu. Ja preces oriģinālais iepakojums ir bojāts vai ja preces lietošana izmēģinājuma laikā pārsniedz saprātīgu tās lietošanu, kas nepieciešams, lai iepazītos ar preci, vai ja atgriežamā prece nav tādā pašā stāvoklī kā jauna tāda paša veida prece, Pārdevējs ir tiesīgs vienpusēji atskaitīt no Klientam atgriežamās summas kompensāciju, kas atbilst preces vērtībai. Kompensācijas summu nosaka katrā konkrētā gadījumā atsevišķi, ņemot vērā atgriežamo preču vērtības iespējamā samazinājuma apmēru, un pēc iespējas drīzāk pēc kompensācijas summas noteikšanas klients tiek informēts par kompensācijas summu.

5.4. Preču atgriešanas izmaksas sedz pircējs, ja vien preču atgriešanas iemesls nav tas, ka tās neatbilst pasūtītajām precēm (piemēram, tās ir nepareizas vai bojātas).

5.5. Pircējam ir jāatgriež prece 14 dienu laikā no pieteikuma iesniegšanas vai jāiesniedz pierādījums, ka viņš ir nodevis preci pārvadātājam iepriekšminētajā termiņā.

5.6. Pēc atgrieztās preces saņemšanas interneta veikals nekavējoties, bet ne vēlāk kā 14 dienu laikā no atteikuma saņemšanas dienas, atmaksā pircējam visus no pircēja saskaņā ar līgumu saņemtos maksājumus.

5.7. Interneta veikals var atteikties atmaksāt naudu, kamēr tas nav saņēmis preces, uz kurām attiecas līgums, vai kamēr pircējs nav iesniedzis pierādījumus, ka viņš ir nosūtījis preces atpakaļ.

5.8. Ja pircējs ir skaidri izvēlējies piegādes veidu, kas nav vislētākais piegādes veids, ko piedāvā Interneta veikals, Interneta veikalam nav pienākuma atmaksāt patērētājam izmaksas, kas pārsniedz parastā piegādes veida izmaksas.

5.9. Interneta veikalam ir tiesības atteikties no pārdošanas un pieprasīt no pircēja atgriezt preces, ja kļūdas dēļ preces cena interneta veikalā ir norādīta ievērojami zemāka par preces tirgus cenu.

5.10. Lai atteiktos no preces, klientam ir jāaizpilda atteikuma veidlapa, kas atrodama šeit: Atgriešanas pieteikums

5.11. Pēc pieteikuma iesniegšanas preces varat nosūtīt uz Haabersti Smartpost vai Haabersti Rimi Omniva pakomātu uz +372 5301 6292, vai lielākas preces gadījumā atgriezt mūsu pārstāvniecībā Meistri 16-101, 13517 Tallina.

5.12. Sūdzības iesniegšanas termiņš ir 2 gadi. Jāņem vērā, ka gadījumā, ja precei rodas defekti 6 mēnešu laikā pēc tās iegādes, tiek pieņemts, ka tās jau pastāvēja iegādes brīdī, ja vien pārdevējs nepierāda pretējo. Pēc 6 mēnešu perioda no preces iegādes patērētājam ir jāpierāda, ka tas ir ražošanas defekts, nevis defekts, kas radies paša patērētāja nepareizas lietošanas dēļ.

5.13. Defekta gadījumā pircējam ir tiesības ne vēlāk kā divu mēnešu laikā sazināties ar interneta veikalu, nosūtot e-pastu uz info@medifum.lv vai zvanot pa tālruni +371 63 479 899. Interneta veikals uz patērētāja sūdzību atbildēs rakstveidā vai rakstiski atveidojamā formā 15 dienu laikā.

5.14. Ja pasūtītās preces nav iespējams piegādāt, jo beidzies to derīguma termiņš vai kāda cita iemesla dēļ, pircējs tiks informēts pēc iespējas ātrāk, un samaksātā nauda (ieskaitot piegādes izmaksas) tiks atmaksāta, parasti 1-2 darba dienu laikā. Atkarībā no maksājuma veida maksājuma saņemšana var aizņemt līdz 7 darba dienām.

6. DATU AIZSARDZĪBA

6.1. Klienta personas dati tiek apstrādāti saskaņā ar Fizisko personu datu aizsardzības likumu.

6.2. Medifum Group OÜ ievāc patērētāja personas datus, izveidojot klienta kontu un/vai veicot pasūtījumu.

6.3. Apstrādājamie personas dati ir Patērētāja vārds, e-pasta adrese, mobilā tālruņa numurs un preferences.

6.4. Medifum Group OÜ izmanto personas datus, lai sniegtu, pilnveidotu un personalizētu pakalpojumus patērētājiem. Ar šiem pakalpojumiem būtu jāsaprot preču pārdošana Patērētājiem tiešsaistes veikalā un personalizētu piedāvājumu organizēšana.

6.5. Ievadot datus interneta veikalā un sniedzot attiecīgu apstiprinājumu, patērētājs piešķir tiesības ievākt un apstrādāt patērētāja personas datus un nosūtīt preču piegādei nepieciešamos datus loģistikas partnerim.

6.6. Medifum Group OÜ ir tiesības izmantot Patērētāja dzīvesvietas vai uzņēmuma adresi, lai nosūtītu Patērētājam reklāmu un citu informāciju.

6.7. Patērētājam ir tiesības jebkurā laikā aizliegt savu personas datu ievākšanu un izmantošanu, ja vien tas nav nepieciešams prasības piedziņai, kas izriet no līgumu vai preču piegādi. Piekrišanu personas datu izmantošanai nevar atsaukt ar atpakaļejošu datumu.

6.8. Elektronisko personas datu izmantošana tiešai sūtīšanai notiks tikai tad, ja Patērētājs ir devis savu piekrišanu Medifum Group OÜ tīmekļa vietnē.

6.9. Šifrēta datu saziņa ar bankām, norēķinoties par pirkumiem, nodrošina patērētāja personīgās bankas informācijas drošību, kurai Medifum Group OÜ nav piekļuves.

6.9.1. Medifum Group OÜ neizpaudīs par Klientu saņemtos personas datus trešajām personām.

6.10. Medifum Group OÜ ir tiesības pārsūtīt klientam Facebook Messenger akcijas, jaunumus un paziņojumus saistībā ar pasūtījumiem.

7. CITI NOSACĪJUMI

7.1. ATBILDĪBA UN NEPĀRVARAMĀ VARA:

7.1.1. Medifum Group OÜ ir atbildīga pret Jums un Jūs esat atbildīgs pret Medifum Group OÜ par jebkādiem zaudējumiem vai kaitējumu, kas nodarīts otrai pusei šo Noteikumu un nosacījumu pārkāpuma rezultātā, Latvijas Republikā spēkā esošajos tiesību aktos noteiktajos gadījumos un apmērā.

7.1.2. Medifum Group OÜ neuzņemas atbildību par Jums nodarīto kaitējumu vai produkta piegādes kavēšanos, ja kaitējumu vai produkta piegādes kavēšanos izraisījuši apstākļi, kas ir ārpus Medifum Group OÜ kontroles un ko Medifum Group OÜ neparedzēja un nevarēja paredzēt.

7.2. SAISTĪBU NEIZPILDE:

7.2.1. Saistību neizpilde ir pasūtījuma noteikumu neievērošana vai noteikumu nepienācīga izpilde, tostarp izpildes kavēšanās.

7.3. TIESISKĀS AIZSARDZĪBAS LĪDZEKĻI SAISTĪBU PĀRKĀPUMU GADĪJUMĀ:

7.3.1. Ja interneta veikals nav izpildījis savus pienākumus, klients var: 1) Pieprasīt saistību izpildi; 2) Atteikties izpildīt pienākošos saistību; 3) Prasīt zaudējumu atlīdzību; 4) Atkāpties no līguma vai atcelt līgumu; 5) Samazināt cenu; 6) Iekasēt kavējuma procentus par kavētiem maksājumiem, ja kavējas finanšu saistību izpilde.

7.3.2. Saistību neizpildes gadījumā klients var atsevišķi vai kopā izmantot visus tiesību aktos vai līgumā paredzētos tiesiskās aizsardzības līdzekļus, kurus var izmantot vienlaikus, ja vien tiesību aktos vai līgumā nav noteikts citādi. Jo īpaši tiesiskās aizsardzības līdzekļa izmantošana saistību neizpildes gadījumā neatņem klientam tiesības pieprasīt kompensāciju par zaudējumiem, kas radušies saistību neizpildes rezultātā.

7.3.3. Klients nevar atsaukties uz Medifum Group OÜ saistību neizpildi vai izmantot jebkādus tiesiskās aizsardzības līdzekļus attiecībā uz to, ciktāl neizpildi izraisījusi viņa paša rīcība vai apstāklis vai notikums, kas ir saistīts ar viņu un par kuru viņš uzņemas risku.

7.4. KLIENTA TIESĪBAS STRĪDU IZŠĶIRŠANĀ

7.4.1. Šajos noteikumos atsevišķi neatrisinātos jautājumos piemērojama Latvijas Republikā spēkā esošā likumdošana.

7.4.2. Lai atrisinātu strīdu, klients var vērsties Eiropas Savienības Patērētāju strīdu izšķiršanas platformā: (https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/?event=main.home2.show), Patērētāju Tiesību Aizsardzības Centrā (https://www.ptac.gov.lv/lv) vai tiesā. Ja Jums ir kādi jautājumi, lūdzu, sazinieties ar mums pa e-pastu info@medifum.lv vai zvaniet: +371 63 479 899.