Ja jums ir problēmas ar produktu vai tas jums nav piemērots, jūs varat to atgriezt mums 14 dienu laikā.

Pirms nosūtāt atgriešanas pieprasījumu, pārliecinieties, ka:

  • Preces iepakojums ir atvērts, bet nav bojāts (atgriežamais iepakojums nav bojāts, saplēsts utt.).
  • Prece ir pilnībā nokomplektēta, t. i., iepakojums un visas detaļas ir neskartas.
  • Uz izstrādājuma nav lietošanas pazīmju.
  • Preces neietver atvērtos iepakojumos iepakotus higiēnas vai individuālās aizsardzības līdzekļus.
  • Ja prece ir bojāta, noteikti pievienojiet attēlus un gaidiet turpmākus norādījumus.

Lai ātrāk veiktu izmaksu, varat arī nosūtīt šādu informāciju Klientu apkalpošanas dienestam pa e-pastu:

  • Abonenta nosaukums
  • Pasūtījuma datums
  • Pasūtījuma numurs (var izmantot arī kā pirkuma rēķina pielikumu).
  • Produkta kods / SKU
  • Atgriešanās iemesls

Pēc pretenzijas iesniegšanas un apstiprinājuma saņemšanas mēs lūdzam klientus atgriezt preces jūsu izvēlētā veidā.
Standarta atteikuma veidlapu var atrast https://e-kaubanduseliit.ee/wp-content/uploads/2015/01/JM_m41_lisa1.pdf.

Jūs varat atgriezties:

  • Omniva, Smartpost vai DPD paku automāti Tallinā, Nurmenuku – Tel. +372 5301 6292
  • Ar kurjeru: Meistri 16-101, Tallina, 13517, tālr. +372 5301 6292
  • Biroji: Meistri 16-101, Tallina, 13517. Atvērts no pirmdienas līdz piektdienai 09:00-17:00

* Atpakaļnosūtīšanas izmaksas sedz Pircējs, ja vien nav panākta cita vienošanās.

Pēc preču nodošanas paku automātā vai kurjeram noteikti nosūtiet apstiprinājuma lapu/čeku uz mūsu e-pasta adresi, lai mēs varētu sākt atgriešanas procesu un pēc iespējas ātrāk pabeigt atgriešanu.

Ja jums ir kādi jautājumi, lūdzu, sazinieties ar mūsu draudzīgo klientu apkalpošanas dienestu.

Close Mans grozs
Close Vēlmju saraksts
Close Nesen skatīts
Close
Close
Kategorijas